Sunday 13 October 2013

This, that or else beauty tag

Πιστή στις επιταγές των ημερών και της μόδας των blog αποφάσισα να κανω και γω το tag αυτό διότι είδα πολύ ωραίες ερωτησούλες και ελπίζω να σας ενδιαφερουν οι απαντήσεις μου, αλλιώς ελευθερά αφήστε απόψεις!

Ξεκινώ!

1.Sephora ή Hondos Center;
Δεν εχω ψωνίσει πολλές φορές απο τα Sephora και δε μου αρέσουν και όσα προιόντα έχει πχ Priorities οποτε Ηondos.

2.Too faced ή Benefit;
Nτροπή αλλά σήμερα έμαθα για αυτές τις εταιρίες.. Θα πρέπει να τις δοκιμάσω για να απαντήσω

3.Radiant, Erre Due ή Seventeen;
Αχχ.. Λίγο απ όλα για να υπάρχει ποικιλία, άλλωστε αυτό ειναι το θέμα να συνδυάζουμε προιόντα απο διάφορες εταιρίες για το άριστο αποτέλεσμα

4.Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;
Ποιος έχει χρόνο για αφρόλουτρα ε; Αν υπάρχει κάποια ανάμεσα μας τη φθονώ. Εγω προσωπικά προτιμώ τα αφροντουζ λόγω εξοικονόμησης χρόνου.

5.Body butter ή Body lotion;
Λοσιόν θα έλεγα αλλά και γώ ΌΠΟΤΕ θυμηθώ να βάλω

6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;
Ότι να ναι αρκεί να μη μυρίζει λεβάντα παρακαλώ!! Απεχθάνομαι!

7.Νύχια μακριά ή κοντά;
Όχι πολύ κοντά στυλ φαγωμένα αλλά ουτε και μακριά στυλ ξυνομαι απο απόσταση. Το σωστο κομψό μήκος.

8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Online σαφώς! Βαριέμαι την αγορά! (!!)

9.Μονές σκιές ή παλέτες;
Ντεν κρισημοποιώ σκιες καρντιά μου!

10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;
Αγαπώ μακριά, μάλλον επειδη μικρή μου τα κούρευαν κοντα και έχω ενα μινι ψυχολογικό που νομίζω πως πάνω απο τους ώμους δε θα έπρεπε να φτάνει γυναικείο μαλλί..

11.YSL, Dior ή Estee Lauder;
Dior

12.Glowbox, Cherrybox ή Beautytestbox;
XA! Ώς τώρα θα έλεγα το Cherrybox αλλά δεν έχω λάβει ακόμη το Glowbox. Οσο για το τρίτο... δεν..

13.Υγρό ή gel eyeliner;
ΧΑΧΑΧΑΧΑ Μαρία + eyeliner= panda eyes οπότε... τίποτα!

14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Πατροπαράδοτα πράγματα!

15.Σφουγγάρι ή λούφα;
Σφουγγαράκι για απολέπιση!

16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;
Εξαρτάται την κατάσταση των μαλλιών μου δηλαδή φριζάρισμα, φρεσκολουσμένα ή οχι, στυλ χτενίσματος. Και τα δυο θα έλεγα

17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
ΌΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σκουλαρίκια τα οποία ποτε δεν αποχωρίζομαι.

18.Mat ή shimmer σκιές;
Δεν... Όπως προείπα.

19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;
Α ναι αν θέλω να κοκκινήσω για κανα 2 μήνες. Είμαι τοσο άσπρη που αμέσως γίνομαι  πατζαρι.

20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Σπίτι εκτός απο εξαιρετικές περιπτώσεις που έχω χτενιστεί σε κομμωτήριο. Δηλαδή σε κατι γενέθλια μου και στην επερχόμενη ορκωμωσία μου.

21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;
Ναι, συνειδητοποιημένα.

22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;
Α όχι μονο στα αυτάκια. Ημούν καλο κορίτσι

23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;
ΧΜ.... Πολύ καλή ερώτηση! Κατα κύριο λόγο όταν έχω λεφτά για ξόδεμα τα δίνω για ρουχάκια..

24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο, θέλεις να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Συγκινούμαι με κάθε δώρο οπότε απλά θέλω να είναι σκέψη του άλλου.

25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς, μασάζ κλπ 
Αχ... ΠΟυ να βρω λεφτά για κάτι τέτοιο!

Και επειδή είδα εδώ κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες συμπληρωματικές ερωτήσεις.. τις απαντώ κ αυτές!

1. Γαρδουμπάκια ή γίδα βραστή;
Γαρδουμπάκια δαγκωτό!

2. Γλύφεις τα δάχτυλα σου αφού φας το πακέτο με τα τσιπς, ή μετά από κάθε τσιμολόγημα; 
Μετα απο κάθε τσιμπολόγημα φυσικά αλλιώς δεν υπάρχει απόλαυση!

3. Σαγιονάρα με 3 ή 5 τόνους μπιχλιμπίδια;
Απλή, να μη κανει ντρουγκου ντρουγκου καθε φορα που περναω!

4. Στη λαϊκή με καροτσάκι ή τσάντες;
Στη λαική πάω μόνο κ μόνο για να ΣΠΡΏΧΝΩ!!

και το σημαντικότερο
5. Έκανε το αυγό την κότα ή η κότα το αυγό;
Επιστημονικά αποδεδειγμένο πως η κοτα έκανε το αυγό!

4 comments:

  1. αχαχαχα κορυφη οι τελευταιες ερωτο-απαντησεις!!! :P

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Μη κοροϊδεύετε! Αυτές είναι απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα που απασχολούν τη σημερινή νεολαία. Εύγε! Και σπουδαγμένη βλέπω, μπράβο!
    Xαχαχα καλημέρα και πάλι κορίτσι :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απηλαυσα στο επακρο το συγκεκριμενο challenge! και αν δεν αυτοσαρκαζεσαι η ζωη δεν εχει πλακα! καλημερες γλυκες!

      Delete
  3. Χαχχαααα καλέ θα τις κάνω κι εγώ προσθήκη αυτές τις τελευταίες! We Love TomBoy

    ReplyDelete