Sunday 13 October 2013

October Cherrybox

Kαλημέρα αγαπημένες! Σήμερα αποφάσισα γρήγορα γρήγορα να σας κάνω το review του Cherrybox Οκτώβρίου και να σας δείξω τι πήρα απο Βόλο.
Να πω αρχικά πως το Cherrybox ήρθε συνεπές και στην ώρα του ενώ ακόμη περιμένουμε να ανοίξουν οι συνδρομές για το Glowbox Οκτωβρίου.. Πιστεύω πως πρέπει το περιεχόμενό του να είναι κάτι συγκλονιστικό ώστε να δικαιολογηθεί η καθυστέρηση! 

Και για να περάσουμε στο Cherrybox να πω πως το περίμενα με ανυπομονησία καθώς το προηγούμενο με είχε αφήσει πολυ ικανοποιημένη και ήθελα να δω εαν αυτό θα κρατούσε. Το περιεχόμενο του κουτιού και αυτό το μήνα ήταν απίστευτο. 



Διάβασα το μενού και είδα πως μου έστειλαν 6 προιόντα απο τα οποία τα μισά ήταν (νομίζω) πλήρους μεγέθους!! Με πλημμύρισε η μυρωδιά του αρώματος της Diptyque αλλα δε μπορώ να πω πως με ενθουσίασε καθώς το βρήκα λίγο βαρύ.

Και για να περάσω στα προιόντα..

Απο αριστερά προς τα δεξιά λοιπόν έλαβα:
1) Bioaroma λάδι ντεμακιγιάζ : Σε πλήρες μέγεθος μου ήρθε το λαδάκι αυτό. Είχα ακούσει για την εταιρία απο τη Σοφία εδώ και μου έκανε εντύπωση. Το δοκίμασα αμέσως στο ταλαιπωρημένο πρόσωπο μου αφου το έπλυνα, το άφησα για την έξτρα ενυδάτωση όλο το βράδυ. Μυρίζει υπέροχα, συνδυασμός απο λάδι καρύδας, δίκταμο και χαμομήλι και έκανε την επιδερμίδα μου πολύ πολύ απαλή και λαμπερή. Παίρνει 8/10

2) Bioaroma lip balm: Και αυτό σε πλήρες μέγεθος. Ένα βάλσαμο χειλιών με κερί μέλισσας, πορτοκάλι και κανέλα (την οποία απεχθάνομαι αλλά έκανα τη καρδιά μου πέτρα και το δοκίμασα) και τελικά ήταν άλλο ένα φοβερό καλλυντικό. Τελικά τα φυσικά - φυτικά προιόντα είναι τα καλύτερα και τα πιο αποτελεσματικά Σίγουρα θα ξαναδοκιμάσω τη συγκεκριμένη εταιρία. Άλλωστε προέρχεται και απο τη λατρεμένη Κρήτη! Παίρνει 8,5/10

3) Charme D'orient βούτυρο καριτέ με argan oil: το συγκεκριμένο είναι σε μέγεθος δείγματος, υποθέτω κάπου στα 5-7 ml. Την εταιρία δεν την ήξερα αλλά όπως έγραφε και το χαρτάκι την ανακαλύψαν πρόσφατα. Τα αρώματα της είναι πολύ υψηλής ποιότητας, σε ταξιδεύουν όντως και η ποιότητα του καριτέ εξαιρετική καθώς και η υφή του. 9/10

Διάβασα πως τη συγκεκριμένη μάρκα την προμηθεύονται και σπα για τις θεραπείες τους οπότε είναι πολύ καλής ποιότητας. Το δοκίμασα στα χεράκια μου γι αρχή και τα άφησε πολύ μαλακά, ενυδατωμένα και αψεγάδιαστα.

4) Charme D'orient gommage corps με κόκκους αλατιού: το επόμενο προιόν της ίδιας εταιρίας το οποίο μυρίζει απλά ΥΠΕΡΟΧΑ και η μυρωδιά του μένει πάνω σου για ώρες. Το συγκεκριμένο δε το δοκίμασα ακόμη αλλά σκεφτομαι να το κάνω σύντομα καθώς μια απολέπιση τη χρειάζεται το δερματάκι μου. 9/10

5) Βabor βερνίκι νυχιών απόχρωση black currant: Χάρηκα πολύ που μου έστειλαν ξανα βερνίκι και αυτή τη φορά κάτι πολύ πιο σκούρο, αλλά.. το συγκεκριμένο θέλει τουλάχιστον 2-3 στρώσεις για να δείξει καλά στα νύχια. Και εγώ που είμαι τεμπελίτσα και δε μπορώ να περιμένω τόσο θα δυσκολευτώ να το δοκιμάσω. Παρόλαυτα θα γίνει σύντομα δοκιμή. 7/10

6) Σκιά Arabesque no54: Σκιά! Εγω προσωπικά δε μπορώ και δε ξέρω να βάζω σκιά αλλά μου άρεσε το χρωματάκι το οποίο μπορώ να χρησιμοποιώ και κάθε μέρα χωρίς να είναι περίεργο το λουκ. Με μαγνητάκι στο πίσω μερος (!!) για να το αποθηκεύεις και σε μη συμβατικά μέρη φαντάζομαι (εγώ την έβαλα για λίγο στο ψυγειο μου! ΧΑΧΑΧΑ!) 7/10


Συνολικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη απο όλο το κουτί. Πολλά αρώματα, ωραία αρώματα, ενυδατικά προιόντα για το χειμώνα που έρχεται, πλούσιες υφές και ταξιδιάρικες αισθήσεις. Ένα μπράβο στο Cherrybox και η ευχή να συνεχίσει με αυτή τη πορεία.

Απο εμένα, φιλάκια πολλα






4 comments:

  1. Πολύ ωραίο το κουτί σου! Καμία σχέση με το δικό μου.... Εμένα περιείχε δείγμα σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά(ενώ δεν έχω βαμμένα μαλλιά), δείγμα ενυδατική κρέμα, δείγμα υαλουρονικο οξύ, δείγμα Βούτυρο Karite, δείγμα Scrub σώματος, και επιτέλους full size σκιά ματιών. Kαι απορώ το προφίλ δεν το κοιτάνε? Και μεγάλη η διαφορά κουτί με κουτί και στα πράγματα που περιέχουν αλλά και στην αξια

    ReplyDelete
  2. Εχω ακουσει το ιδιο και απο πολλες αλλες κοπελες που δεν εμειναν καθολου ευχαριστημενες.. Δε ξερω τι να πω μου φαινεται πολυ πεεριεργο καποια απο τα προφιλ να τα προσεχουν και καποια οχι.. Και οντως η αξια κουτιου με κουτιου αλλαζει πολυ απο κοπελα σε κοπελα. Για να δουμε τι έχει να μας πει και το Glowbox το οποιο μολις παρηγγειλα!

    ReplyDelete
  3. τέλειοοοοοο...ρίξε μια ματιά και στο δικό μου κουτί αυτού του μήνα!!! :)
    http://angelinacherry.blogspot.gr/2013/10/my-cherrybox.html
    φιλακιαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλησπέρα σου! μπαινω αμέσως!

      Delete