Sunday 6 October 2013

Liebster blog award pt2






Καλησπέρα κοριτσάκια! Σήμερα έλαβα το δεύτερο βραβείο για το μπλογκ μου απο την αγαπημένη Σοφία και το υπέροχο Sofia's beauty world το οποίο λατρεύω. Λοιπόν χωρίς καθυστέρηση να σας δείξω τις ερωτήσεις της Σοφίας και τις απαντήσεις μου αλλά και τα 11 πράγματα που θα αναφέρω για μένα.

(Άλλα) 11 πράγματα για μένα!
1) Θα ήθελα πολύ ενα σκυλάκι
2) Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια.
3) Είμαι σπιτόγατα
4) Δεν εχω πάει ποτέ στο εξωτερικό
5) Δε μου αρέσει η σοκολάτα αλλά άλλου είδους γλυκάκια
6) Μαγειρεύω πολύ καλα
7) Έχω τρομερή κλειστοφοβία
8) Η κολλητούλα μου είναι το άτομο που ξέρει τα πάντα για μένα
9) Δεν αποχωριζομαι ποτέ τα σκουλαρικάκια μου
10) Θεωρώ τελικα λίγο δύσκολο να μιλάω για μενα!!
11) Ποιο φαγητό λατρεύεις;

Και τώρα σειρά έχουν οι ερωτήσεις της Σοφίας!!

1) Αν σου έλεγαν να επιλέξεις μεταξύ μάσκαρα,ρουζ ή κραγιόν τι θα διάλεγες?
Μάσκαρα εννοείται! Αν μπορώ να τονίσω μόνο ένα σημείο αυτό θα ήταν τα μάτια μου.

2) Ποίο είναι το αγαπημένο σου αξεσουάρ?
Τα σκουλαρικια μου που είναι περλίτσες. Τα φοράω σχεδόν καθημερινά.

3) Τι θα άλλαζες στην εξωτερική σου εμφάνιση?(ένα χαρακτηριστικό)
Την κοιλίτσα μου, θα την έκανα επίπεδη!

4) Ποίο είναι το πιο ωραίο βιβλίο που έχεις διαβάσει?
Δύσκολη ερώτηση! Μου αρέσει πολύ το διάβασμα και είναι δύσκολο.. Μάλλον Ο ξένος του Αλμπέρ Καμύ. Ή τα Μαύρα φεγγάρια του έρωτα του Πασκάλ Μπρυκνέρ.

5) Έχεις τατουάζ ή piercing? Αν ναι ,που?
Τατουάζ όχι αλλα piercing ναι, στα αυτάκια.

6) Τι μουσική  σου αρέσει να ακους?
Λίγο απ' όλα αρκεί να είναι ποιοτική. Κυρίως πάντως ξένη.

7) Βγαίνεις ποτέ βολτίτσα χωρίς να έχεις βαφτεί?
Φυσικά, δε το θεωρώ απαραίτητο αρκεί βέβαια να βάλω μια αντιηλιακή πριν βγώ.

8) Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή του χρόνου?
Λατρεμένο φθινόπωρο!

9) Ποία χώρα θέλεις οπωσδήποτε να επισκεφθείς κάποια στιγμή?
Τη Γαλλία αναμφισβήτητα!
10) Τι χρώμα έχουν τα μάτια σου?
Καφέ
11) Έχεις κάποιο κατοικίδιο?
Όχι αλλά σκεφτομαι σοβαρά να αποκτήσω ένα!


Και οι δικές μου 11 ερωτήσεις!

1) Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις ξυπνήσεις;
2) Ξέρεις να οδηγείς;
3) Σπουδάζεις; και αν ναι τι;
4) Ποια έιναι η χειρότερη φοβία σου;
5) Πως πίνεις το καφέ σου;
6) Απο ποιο μαγαζί συνηθίζεις να ψωνίζεις πιο συχνά;
7) Αγαπημένο χόμπι;
8) Γόβες ή πλατφόρμες;
9) Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σου έχουν δώσει;
10) Ποιο είναι το αγαπημένο σου ποτό;
11) Αγαπημένο γλυκό;

Και μέτα απο αυτό... ώρα να δώσω και γώ το βραβείο οποτε...

 Και επειδή δέν έχω καποιο άλλο μπλογκ υποψη, και το συγκεκριμένο με ενθουσίασε, αφιερώνω το βραβείο σε αυτο!



5 comments:

  1. Ωωωω σε ευχαριστώ! Θα απαντήσω το συντομότερο :)

    ReplyDelete
  2. Γλυκια μου Μαρια...εγραψες.Κυρολεκτικα και μεταφορικα.Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Θα τα πουμε συντομα .Φιλια πολλα

    ReplyDelete
  3. Σοφάκι ήσουν έμπνευση για μένα οποτε σου αξίζει πολύ credit! ^_^

    ReplyDelete
  4. Ορίστε, απάντησα. Όχι για να δω τι θα καταλάβεις :P
    Να δες εδώ!

    ReplyDelete
  5. ειχες μια αποκριση εξπρες απο μενα!! Οσο για το μερος που ψωνιζεις πιο συχνα, μαλλον τα γουστα μας συμπιπτουν!

    ReplyDelete