Friday 25 October 2013

Charme D'orient, MAC, νύχια. Pampering day!

Πάλι πήγε μια και σας γράφω! Σήμερα ήταν μέρα pampering, αφού πήρα απόφαση να αγοράσω το φουλ μέγεθος του βουτύρου καριτέ της Charme D'orient που γνωρίσαμε όλες απο το Cherrybox Οκτωβρίου! Ήταν θέμα χρόνου εδώ που τα λέμε.. Με ένα τετοιο προιόν ξενοιάζεις. Και έτσι απο Τρίτη περιμένω αυτό... 

να γίνει δικό μου! Ο ενθουσιασμός και η αναμονή είναι δυο μεγέθη τεράστια! Οπότε για να τα καταλαγιάσω πήγα στα Hondos και αφού διαπίστωσα πως είχαν 25% εκπτώσεις είπα να αποκτήσω το πρώτο (ναι ναι..) μου προιόν MAC. Αγόρασα λοιπόν τη σκιά με όνομα Phloof! την οποία προσωπικά θα χρησιμοποιώ και ως highlighter. Φυσικά είμαι μαθητευόμενη στο πως να βαζω highlighter (διοτι είχα στο χωριο μου!) και κάνω πολλες φορές ανοησίες. Παρόλαυτα το χρώμα είναι υπέροχο και σας το δείχνω εδώ:




και το swatch της: 

έντονο μεν αλλά στο πρόσωπο φαίνεται πολύ ωραίο. 

Και για να κλείσει όμορφα η μέρα, έφτιαξα τα νυχάκια μου στη καλή μου φίλη και αισθητικό μου. Φυσικά γαλλικό κοψότατο, να το και αυτο!


Αυτα απο εμένα φίλες μου! Εύχομαι ένα υπέροχο ΣΚ με τους αγαπημένους σας!
Πολλά φιλιά

8 comments:

  1. Φοβερή η Phloof και η nylon είναι ωραία για highlighter, να δεις που θα κολλήσεις τώρα με τα MAC!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χα χα! το φοβαμαι αυτο το κολλημα γιατι ειδα ηδη πουδρες και κραγιον που με ενδιαφερουν! Παρολαυτα οτι και να λεω, τα MAC ειναι απο τα πιο ποιοτικα καλλυντικα που εχω συναντησει.

      Delete
  2. Άντε καλή αρχή με τα Mac! Είναι πανέμορφη η σκιά που πήρες και λάτρεψα και τα νυχάκια σου! Φιλιά πολλά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ ευχαριστω πολύ! ελπιζω να μαθω και να τα χρησιμοποιω σωστα! φιλακια!

      Delete
  3. Η mac απλά καταπληκτική!! Λατρεύω αυτές τις σκιές που τις βάζεις και ως highlighter! Πάντα είναι αυτές που κοιτάζω και δεν μπορώ ποτέ να έχω αρκετές!
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα τη δοκιμάσω σήμερα και θα σας δειξω αποτέλεσμα! τωρα θέλω να αγοράσω και μια πουδρα σε μπρονζε ματ χρωμα για highliting & contouring!

      Delete
  4. Πολυ ομορφα τα νυχακια σου!!!!
    Σε εχω βραβευσει στο blog μου! Θα χαρω πολυ να διαβασω τις απαντησεις σου!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωωω σε ευχαριστω πολυ!! απαντάω αμέσως!

      Delete