Saturday 14 September 2013

Winter is coming..

Ξέρω πως είναι αρκετά νωρίς ακόμη αλλά... Ήθελα να σας δείξω λίγα κομμάτια απο αυτά που θα φορέσω το χειμώνα.. Προσωπικά κάθε χειμώνα νιώθω πως αυτή είναι η κατάλληλη εποχή για μένα.. Γεμάτη  ατμόσφαιρα Χριστουγέννων, κρύο άρα και χουχούλιασμα, ταινία μαζί με μια καυτή σοκολάτα.. Δε θέλω και πολλά ακομη!
Σας παραθέτω λοιπόν τα δικά μου must για το χειμώνα!



Aρχίζοντας απο πάνω.. Τα αγαπημενα μου σκουλαρικάκια, δε πάω πουθενά χωρις αυτά και διαλέγω αναλογα το ύφος και τη διάθεση. Δεξιά τους, η πιο γλυκιά τσαντούλα η οποία εδώ και 4 χρόνια μου φτιάχνει τη διάθεση όταν έχω τρελά κουραστικές μερες. Και ακριβώς κάτω, η μπεζ καμπαρντίνα, ένα κομμάτι που πιστεύω κάθε γυναίκα θα πρέπει να έχει στην ντουλάπα της καθώς είναι διαχρονικά κομψό και μοντέρνο. Δίπλα, ένα υπεροχο μπλουζάκι πλεκτό, ΄δωρο της μαμάς το οποίο έιναι χρώματος μπεζ σκούρο και έχει κεντημένες παγέτες! Και τέλος.. το κλασσικό λευκό πουκάμισο (δεν ξέρω γιατι φαίνεται ετσι αλλα είναι λευκό) το οποίο το φορουσα και το καλοκαίρι, είτε με σορτσάκι ή με φούστα. Σε μεγάλο μέγεθος για να είναι πιο ανέμελο.

Για τυχόν πληροφορίες σχετικά με τα ρούχα, κάντε μου οποιαδήποτε ερώτηση.
Μέχρι την επόμενη φορά,
Μαρία

No comments:

Post a Comment