Sunday 15 September 2013

September's Cherrybox

Έλαβα και γω για πρώτη φορά το Cherrybox, με καθυστέρηση δυο μηνών καθώς το κουτί του Αυγούστου είχε εξαντληθεί. Είχα μεγάλη ανυπομονησία να το λάβω και να δω τι μου έχουν στείλει οπότε πριν το άνοιγμα είχα τρελαθεί απο αγωνία. Σας παραθέτω λοιπόν ένα ένα τα προιόντα που έλαβα αυτό το μήνα.


1) Bioplasis 24h Regenerating cream

Στο κανονικό της μέγεθος, αυτή η κρέμα ήταν η πρώτη έκπληξη. Δεν ήξερα τη μάρκα αλλά έμαθα πως είναι ελληνική και θέλω να στηρίζω τέτοιες ιδέες. Δοκίμασα την κρέμα για 4-5 μέρες και μπορώ να πω πως ειναι πάρα πολύ καλή. Ενυδατώνει όντως βαθιά, αφήνει το δέρμα βελούδινο και μειώνει κατα πολύ τους ερεθισμους και τις κοκκινίλες. Το μόνο ελάχιστο μείον είναι η μυρωδιά η οποία θα προτιμούσα να είναι διαφορετική. Κατα τα άλλα υπέροχο προιόν.

2) Kyana Raspberry σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά














Το δεύτερο προιόν, επίσης σε κανονικό μέγεθος. Το άρωμα έντονο αρκετά και μου άρεσε αλλά στα μαλλιά μου δεν έμεινε.. Παρόλαυτα, το σαμπουάν πολύ καλό, αφήνει τα μαλλιά μου πολύ μαλακά και απαλά, ακόμη και χωρίς τη χρήση μαλακτικής! (Και κανένα άλλο σαμπουάν ως τώρα δε το έχει κανει αυτό!)  Αν και πλεον δε βάφω τα μαλλιά μου θα το χρησιμοποιήσω ολόκληρο.

3) Forever Hand Sanitizer


Το συγκεκριμένο παρόλο που μου άρεσε σαν σκέψη, διότι χρησιμοποιώ τέτοιου είδους τζελ, μόλις το δοκίμασα απογοητεύτηκα λόγω μυρωδιάς. Πολύ έντονη και όχι για τα γούστα μου. Την εταιρία την γνωρίζω και είχα ξαναδοκιμάσει προιόντα που μου άρεσαν πολύ αλλά για το συγκεκριμένο απλά θα πω όχι για μένα. Δώρο στη μαμά.

4) Arcaya αμπούλα υαλορουνικού


Δεύτερο προιόν για το οποίο απόρησα. Στο ερωτηματολόγιο που είχε το σαιτ συμπλήρωσα πως είμαι 23 ετών. Δε ξέρω πως μια αμπούλα με υαλορουνικό για τη λείανση των λεπτών γραμμων θα μπορούσε να με βοηθήσει.. Δώρο στη μαμά και αυτό, η οποία μου είπε πως δεν είδε και κάποια ιδιαίτερη διαφορά.

5)Elixir βερνίκι νυχιών


Πολύ καλό!! Μου άρεσε η τυχαία επιλογή του χρώματος και το οτι όντως στεγνώνει στα 60 δευτερόλεπτα.


Συμπερασματικά, ήμουν αρκετά ευχαριστημένη απο το κουτάκι. Βέβαια, διαβάζοντας και άλλα review αντιλήφθηκα πως αρκετές κοπέλες δεν έμειναν ευχαριστημενες με την επιλογή των προιόντων στα κουτάκια, κάτι που με έβαλε σε σκέψεις. Το μονο σιγουρο είναι πως θα ξαναδοκιμάσω το Cherrybox, αλλά και το έτερο κουτι ομορφίας το Glowbox το οποίο στα μάτια μου άρχισε να κερδίζει πολύ έδαφος.

Περιμένω και τις δικές σας απόψεις!
Φιλάκια μέχρι την επόμενη φορά!
Μαρία

No comments:

Post a Comment