Monday 30 September 2013

Must have's!

Kαλησπέρα κορίτσια! Η ώρα είναι περίπου μια και μισή το βράδυ, είμαι άρρωστη εδώ και μέρες αλλά είχα μια περίφημη ιδέα για το συγκεκριμένο ποστ. Σήμερα θα σας δείξω τι έχω στο κομοδίνο μου αλλα και τι θεωρώ απαραίτητο να έχει μια γυναίκα στο δικό της! Αρχικά να σας δείξω το κομοδινάκι μου

Και για να τα πάρω ένα ένα! Πρώτον η κρέμα Johnson's baby Naturals αποτελεί κατ' εμέ την καλύτερη ενυδατική σώματος που εχω δοκιμάσει, και έχω δοκιμάσει πολλές! Είναι η μόνη που κάνει το δέρμα εντελώς βελούδινο και απαλό χωρίς να αφήνει λιπαρότητα απο τη πρώτη χρήση. Και επειδή έχω ιδιαίτερα ευαίσθητο δέρμα ήταν η καλύτερη λύση! Δεύτερον, η κρέμα Johnson's dreamy skin η οποία δεν είχε τα αποτελέσματα της προηγούμενης αλλά... προκαλεί αυτο που υπόσχεται δηλαδή έναν απίστευτο ύπνο με την υπέροχη μυρωδιά νυχτολούλουδου που έχει.. Τη χρησιμοποιούσα τον δύσκολο χειμώνα (εργασιακα!) που πέρασε και πάντα χαλάρωνα!
Συνεχίζοντας, θα δείτε την κρέμα σώματος Nina Ricci - Mademoiselle Ricci. Την έμπνευση για να την αγοράσω την πήρα απο τη μαμα η οποία μου την έδειξε. Ένα πολυ αισθησιακό άρωμα, πολύ καλή υφη επιδερμίδας και την κρατάω για αυστηρά εξαιρετικές περιπτώσεις!!
Στη συνέχεια, η κλασική κρέμα της Dove η οποία είναι ειδική (για μένα) σε περιπτωσεις μετά τη θάλασσα ή μετα το ξύρισμα δηλαδή όποτε θέλω εντατική ενυδάτωση.

Μετά περνάμε σε δυο διαφορετικά προιόντα, το ένα είναι το στικ χειλιών της Apivita με χαμομήλι (δε φαινεται καλά, συγχωρέστε με) αλλα και κερι μέλισσας και ελαιόλαδο το οποίο περιποιείται πολύ καλά τα χείλια μου. Εάν βέβαια έχετε μεγάλο προβλημα με τα σκασμένα σας χείλη προτείνω να αγοράσετε ΑΜΕΣΩΣ το εξής:
το στικ της Ducray ειναι ειδικό για πολύ ξερά χείλη και τα αποκαθιστά πολύ σύντομα. Θα το βρείτε στα φαρμακεία.
Επίσης, δε ξεχνάμε τη φροντίδα των χεριών μας και μια πολύ καλή κρέμα που απόκτησα τυχαία (σαν δώρο απο το φαρμακοποιό  μου) είναι η κρέμα χεριών της Cera di Cupra ή οποία πέρα απο το πολυ ωραίο άρωμα περιποιείται τα ταλαιπωρημένα χεράκια μου!

Αυτό ήταν το σημερινό ποστ κορίτσια! Για οποιαδήποτε ερώτηση μη διστάζετε! Μέχρι το επομενο... φιλάκια γλυκά!

2 comments:

  1. Ωχ, εγω δεν εχω τιποτα στο κομοδινο μου, εκτος απο χαρομάντιλα και λάμπα χα χα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  2. πολύ ωραίο το μπλογκ σου! το κομοδινο μου οπως βλεπεις ειναι...πυκνοκατοικημενο!

    ReplyDelete