Thursday 26 September 2013

Liebster blog award!

Η μέρα μου ξεκίνησε μέτρια αλλά οσο περνάει η ώρα γίνεται καλύτερη διότι έλαβα το Liebster blog award απο την αγαπημένη Μαρίνα με το blog της Dream & style splash. Περνάω αμέσως στους κανόνες!
ΚΑΝΟΝΕΣ
-Γράψε 11 πράγματα για τον εαυτό σου
-Απάντησε στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε το άτομο που σε βράβευσε και φτιάξε τις δικές σου για τα άτομα που θα βρεαβεύσεις εσυ.
-Διαλέγεις 11 άτομα των οποίων το blog έχει κάτω απο 200 μέλη και βραβεύεις
-Ενημερώνεις όποιον έχεις βραβεύσει
-Αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σε βράβευσε
-Τέλος, δε βραβεύεις αυτόν που σε βράβευσε.

άρα λοιπόν να σας πω 11 πράγματα για μένα!
1) Το όνειρο μου είναι να γίνω επιστήμονας και πιο συγκεκριμένα γενετίστρια.
2) Είμαι πολύ σπιτόγατα και ως αποτέλεσμα τη σπάω στις φίλες μου
3) Αυτό τον καιρό έχω μια υπέροχη σχέση
4)Απο χτες πήρα απόφαση να κόψω το κάπνισμα το οποίο είχα σαν συνήθεια τα τελευταία 5 χρόνια.
5) Είμαι πολύ ευαίσθητη και εσωστρεφής
6) Λατρέυω τη μόδα αν και νομίζω πως έχω πολλάααα να μάθω ακόμη.
7) Αγαπώ πολύ τον ύπνο (είναι μάλλον κοινό πολλων κοριτσιών!)
8) Μένω με τους γονείς μου και τον αδερφό μου
9) Παλιότερα άκουγα μόνο metal και ντυνόμουν ανάλογα
10) Αγαπημένος προορισμός μου το Παρίσι.
11) Θα ήθελα να κάνω ενα τατουαζ με το ζώδιο μου.

Και περνάω γρήγορα στις ερωτήσεις της Μαρίνας!

1)Τι δε λείπει ποτέ απο τη τσάντα σου;
Το μόνο σταθερό πράγμα που δε φεύγει ποτέ απο τη τσάντα μου είτε χειμώνα ή καλοκαίρι είναι τα γυαλιά ηλίου!

2)Ξένη ή ελληνική μουσική;
Και τα δύο, αρκεί να είναι ποιοτικά.

3)Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα;
Ninna Ricci - Love in Paris

4)Ποιο είναι το αγαπημένο χρώμα στα ρούχα σου;
Μαύρο επειδή είναι κομψό και πάει με όλα.

5)Τι σε νευριάζει πάρα πολύ;
Η υποκρισία μπορεί να με τρελάνει!

6)Ακολουθείς πιστά τις τάσεις της μόδας ή ντύνεσαι σύμφωνα με τα γούστα σου;
Προτιμώ να συνδυάζω κλασσικά κομμάτια που μου αρέσουν παρά να ακολουθώ πάντα τις τάσεις οι οποίες πολλές φορές δεν μου πάνε κιολας!

7)Σπουδάζεις/σπούδασες αυτό που ονειρευόσουν;
Ω ναι!!!!

8)Ποιά είναι η αγαπημένη σου συνήθεια;
Να μαγειρεύω ωραία γλυκάκια.

9)Πώς θα σε χαρακτήριζες με μια λέξη;
Τολμηρή

10)Ποιον θαυμάζεις περισσότερο;
Την υπέροχη μανούλα μου!

11)Φούστες ή παντελόνια;
Και τα δύο φυσικά!


Ελπίζω να σας άρεσαν οι απαντήσεις μου!
Οι δικές μου ερωτήσεις είναι οι εξής:
1) Τι δε θα συγχωρούσες ποτέ;
2)Ποιο είναι το αγαπημένο κομμάτι της γκαρνταρόμπας σου;
3)Ποιά γυναίκα θεωρείς είδωλο;
4) Ποιό είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
5) Ποιό είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
6) Σε ποια πόλη της Ελλάδας μένεις;
7) Έχεις κάποια ένοχη συνήθεια; αν ναι τι;
8) Αγαπημένη σου ταινία;
9) Έχεις κατοικίδιο;
10) Ποιο βιβλίο διάβασες τελευταία;
11) Αγαπημένος ξένος καλλιτέχνης;



Και τα blog που βραβεύω
This is a girl's world
Beauty sky
A world for women


No comments:

Post a Comment