Friday 13 September 2013

Το νεσσεσερ μου..

Αποφάσισα ως πρώτο επίσημο ποστ, να σας δείξω τι κρύβω στο νεσσεσερ μου.. Ολα όσα χρησιμοποιώ κάθε πρωί (ή βράδυ!) για να με κάνουν να νιώσω ωραία. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση ξεκινώ!

1)Clinique Superbalanced Makeup. 

To αγαπημένο μου αδιαμφισβήτητα. Έχω δοκιμάσει πολλές μάρκες απο Max Factor και Vichy αλλά το συγκεκριμένο ήταν αυτό που ταίριαζε καλύτερα στο δέρμα μου το οποίο είναι μικτό με κοκκινίλες και διεσταλμένους πόρους και κατάφερνε να το κάνει να δείχνει λείο, ματ και λαμπερό! Η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη (γύρω στα 30 ευρώ) αλλα πραγματικα αξίζει τα λεφτά του και μη σας ξεγελάει το μέγεθος.. Το τελευταίο μπουκαλάκι το αγόρασα το Πάσχα και ακόμη έχει!

2)Maybelline the FALSIES volum' express μάσκαρα.

Η οποία με άφησε αρκετά ευχαριστημένη, αλλά όχι τόσο όσο άλλες πολύ καλύτερες όπως πχ η Dior Iconic η οποία ήταν δώρο της μαμάς μου και την αγαπώ για το γούστο της! Έχω μεσαίου μήκους βλεφαρίδες και μπορώ να πω πως η συγκεκριμένη είναι αρκετά καλή για την τιμή της στο να τις κάνει να αναδεικνύονται!

3)Bourjouis Smoky eye 

Πρώτα απ' όλα να πω πως... Δεν έχω μάτια που ενδύκνεινται για smoky look.. Ισα ισα, τα μάτια μου μπορούν να υποστηρίξουν μόνο μάσκαρα και μολύβι (έτσι πίστευα εγω!). Όλα αυτα τα διέψευσε μια καλή μου φίλη και αισθητικός όταν με έβαψε με τις συγκεκριμένες σκιές. Ένιωσα άλλος άνθρωπος και τις αγόρασα αμέσως, μιας και η χρήση τους είναι πολύ απλή και η συσκευασία πολύ βολική. Με οδηγίες εφαρμογής στο πίσω μέρος, για εμάς τις λίγο άσχετες.

3)Κορρές ενυδατικό στικ χειλιών με άρωμα μανταρίνι

Είναι τέλειο! Παρόλο που μπέρδεψα τα χρώματα και έψαχνα το άγριο τριαντάφυλλο, το συγκεκριμένο ανέδειξε πιο καλά τα χείλη μου. Επίσης πρόκειται για μια απο τις καλύτερες Ελληνικές εταιρίες καλλυντικών.

4)La roche Posay Anthelios SPF50


Χωρίς αυτό δε βγαίνω έξω. Έχω πάρα πολύ ευαίσθητο δέρμα και κοκκινίζω πάρα πολύ εύκολα. Δυσκολεύτηκα πολύ να βρω ενα καλό αντιηλιακό το οποίο ναι μεν θα ενυδατώνει τη ξηρή επιδερμίδα μου αλλά παράλληλα δε θα κάνει ακόμη πιο λιπαρή τη ζώνη Τ. Επίσης έψαχνα κάτι όχι ιδιαίτερα λεπτορρευστο. Το συγκεκριμένο είναι το καλύτερο!

5)Pleasures by Estee Lauder

Απο τα αγαπημένα μου αρώματα. Λουλουδάτο, κομψό, ελαφρύ για κάθε εποχη.. Το συγκεκριμένο που φοράω αυτό το καιρό είναι δώρο.


Και κάπως έτσι, αφου ετοιμαστώ αφήνω το σπίτι για μια δύσκολη μέρα! Το παν είναι θεωρώ, να νιώθουμε καλά μέσα μας και κατα συνέπεια, να το δείχνουμε και εξωτερικά!
Πολλά φιλιά ως την επόμενη φορά
Μαρία

2 comments:

  1. Μπράβο Μαρία μου.Πολύ ωραίο το post σου.Το μόνο προϊόν που έχω είναι το στικ χειλιών της Κορρες.
    Καλή αρχή να έχεις...

    ReplyDelete
  2. Έχω ακόμη να μάθω! Σε ευχαριστώ πολύ, μπορώ να πω πως ήσουν η εμπνευση και το εναυσμα να αρχίσω και γω! Καλά μας ποστ!!

    ReplyDelete